דף הבית
פיצוי בגין עיכוב בטיסה

פיצוי בגין עיכוב בטיסה

משרדנו בעל ניסיון רב בייצוג נוסעים לצורך קבלת פיצוי בגין עיכוב בטיסה

 

לצורך טיפול משרדנו עבורכם לקבלת פיצוי בגין עיכוב בטיסה, ניתן לפנות אלינו באמצעות מילוי טופס קצר ופשוט בהמשך דף זה, ונוכל לסייע לכם מול מחברות התעופה 

שלב 1 – מלאו את הטופס הקצר שלהלן, ומשרדנו יצור עמכם קשר בהקדם האפשרי

שלב 2 – במידה ותמצאו לכאורה זכאים לקבלת פיצוי, אנו ננהל עבורכם מו"מ מול חברות התעופה מכל רחבי העולם, והליכים במידת הצורך

שלב 3 – אתם מקבלים מחברת התעופה – את הפיצוי הכספי

    טיסתכם בוטלה או עוכבה? התייבשתם שעות בשדה התעופה או החמצתם את הקונקשן? יכול להיות שתהיו זכאים לקבל פיצוי של אלפי שקלים מכוח חוק שירותי תעופה או מכוח התקנות האירופיות.

    על פי החוק הישראלי

     

    על פי חוק שירותי תעופה – שיעור פיצוי בגין עיכוב בטיסה תלוי במרחק של הטיסה ונע בין 1,300 ש"ח (ליעדים הקרובים ביותר לישראל כגון: יוון,קפריסין, וטורקיה) לבין 3,120 ש"ח (ליעדים רחוקים כגון: ארה"ב, תאילנד, סין וכיו"ב).

     

    הזכאות לקבלת הפיצוי רלוונטית למקרים של ביטול טיסה או עיכוב בטיסה של מעל 8 שעות, בנוגע לטיסות שהמריאו מישראל או אליה, לרבות על עצירות ביניים (קונקשן). תקופת ההתיישנות בתביעות אלה הנה – 4 שנים. כך שגם אם הייתה לכם טיסה שבוטלה מלפני 3 שנים, ייתכן ועדיין תהיו זכאים לקבל פיצוי מחברת התעופה.

     

    אין הבדל אם טיסתכם הייתה סדירה או צ'רטר או לואו קוסט, שכן חוק טיבי אינו מבחין בין סוגי הטיסות. כך שגם אם טסתם בטיסת צ'רטר והיא נדחתה בלמעלה מ-8 שעות תהיו לכאורה זכאים לקבלת פיצוי, אלא אם כן עיכוב זה נגרם בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטת חברת התעופה (לדוגמה – בשל תנאי מזג אוויר אוויר או שביתה).

    עיכוב בטיסה חוק אירופאי

     

    ישנם מקרים בהם ניתן לקבל מחברת התעופה פיצוי כספי על פי התקנות האירופיות ולא על פי החוק הישראלי הידוע בכינויו – חוק טיבי. שכן, ההבדל המרכזי בין החוק בישראל לבין התקנות האירופיות הוא – שהזכאות לקבלת פיצוי על עיכוב בטיסה במסגרת התקנות האירופיות רלוונטית גם למקרים של עיכוב בטיסה של 3 שעות ומעלה (לעומת החוק הישראלי שהזכאות בו הנה לעיכוב בטיסה של 8 שעות ומעלה). הטיסות הכפופות לתקנות האירופיות, הן טיסות שהמריאו ממדינה השייכת לאיחוד האירופי או טיסות שהופעלו על-ידי חברת תעופה אירופאית מכל מדינה שהיא.